Kako da vaš poslovni prostor izgleda profesionalno?


Poslovni prostor Poslovni prostor


Odlučili ste da osnujete biznis ili da renovirate vaš poslovni prostor? Pravo je vreme da uložite novac kako biste dobili više klijenata i samim tim bolje poslovali. Evo kako ćete to uraditi. 


Nov nameštaj u kancelariji

Vaša kancelarija treba da izgleda profesionalno u uređeno sa ukusom. Odabir boja i nameštaja treba da bude pažljiv. Ako niste sigurni koje bi se boje slagale, možete da nađete inspiraciju na internetu i da po tome uradite kancelariju. Osnovni nameštaj koji bi trebao da se nalazi u jednoj kancelariji jeste vaš sto na kome će se nalaziti osnovne stvari koje su vam potrebne da obavljate posao kojim se bavite.

Vaša stolica treba da bude kvalitetna jer ćete u njoj sedeti satima, a preko puta nje treba da se nalaze dve udobne fotelje gde će vaši klijenti moći da sednu i pričaju sa vama. Trebali bi da imate u kancelariji i komodu u kojoj ćete moći da odlažete dokumenta kako kancelarija ne bi izgledala neuredno i zatrpano. 


Dekoracija u kancelariji

Bilo bi dobro da vaša kancelarija ima neki tepih koji se slaže sa čitavim enterijerom, par zelenih, neutralnih biljaka, ukrase na policama i par slika. Ovi ukrasi će doprineti izgledu vaše kancelarije i dodati joj potrebnu toplinu. Sa ukrasima ne treba preterivati jer ona i dalje treba da ostane neutralan i poslovan prostor bez previše ometanja. 


Da li je čišćenje i održavanje objekta važno?

Kada ljudi ulaze u poslovni prostor oni žele da vide uredne i čiste prostorije. Da bi ste postigli to čišćenje i održavanje objekta mora da se obavlja redovno. U zavisnosti od toga koja je delatnost u pitanju ćete odlučiti koliko je često potrebno da sređujete vaše prostorije. Ako za rednovno čišćetenje i održavanje objekta nemate vremena za tako nešto možete da zaposlite i agencije za čišćenje i održavanje objekta  koje se time bave. One nisu previše skupe, a vaš prostor će uvek biti čist i uredan.

Nakon radnog vremena bi sve stvari koje nisu na svom mestu trebali da vratite tamo kako ne bi bilo previše posla ujutru, kada tek dođete na posao. Ako odlučite da sami čistite i održavate vaš objekat onda za to treba da isplanirate vreme i da ga odvojite kako ne biste zaboravljali. Čistoća ostavlja dobar utisak na klijente i ne treba je zanemariti, nemojte dozvoliti da vam podovi nisu čisti ili da imate prašine po nameštaju. 


Pored ovih saveta ima još dosta drugih. Toalet za klijente treba da bude uvek blistavo čist i mirišljav. Takođe, ako imate prostora i mogućnosti za to trebali bi da imate i deo gde ćete moći da sednete i popijete kafu sa klijentom. To ne mora da bude ništa spektakularno već samo neki jednostavan kauč ili par fotelja sa stočićem u sredini. To će vašem enterijeru doprineti još više profesionalizma i klijentima će se dopasti što im posvećujete pažnju.

Prvi utisak je vrlo bitan, a lepim izgledom i čistoćom vašeg objekta ćete definitivno ostaviti dobar utisak na potencijalne klijente. Vrlo je važno da i vi dolazite sređeni na posao jer ste i vi deo prvog utiska. 




Srodni tekstovi:


Kuhinje od kvarca za dom pun topline i luksuza

Oduvek je važilo da je kuhinja srce svakog doma. To je mesto gde se poprodica okuplja i zajedno učes...

Detaljnije

Zašto je ekspres lonac ponovo postao veoma tražen proizvod?

Iako je od početka pandemije virusa kovid 19 prošlo skoro dve godine ona i dalje traje, ali s...

Detaljnije

Pozicijom sobnih vrata dajte prostoru novi izgled

Pozicija sobnih vrata utiče na celokupam utisak o prostoriji i njen izgled. Prilikom renoviranja pra...

Detaljnije

4 stvari o kojima treba voditi računa prilikom renoviranja stana

Svi smo se sigurno u nekom trenutku našli u situaciji renoviranja stana – bilo sopstven...

Detaljnije
Copyright © 2018 Svetlost. All rights reserved.
Izrada sajta by GW, SEO by WBS