Kako efikasno promovisati kafić?
Poslovni prostor
Da bi kafić opstao potrebno je da se radi konstantna promocija koja ne mora biti skupa, ali treba da jasno ističe kvalitetnu uslugu i prijatan boravak u vašem lokalu.
Pored usmene promocije, pametno je koristiti vizuelna promotivna sredstva, ali i direktan marketing. Deluje komplikovano, ali za sve to ne trebaju velika sredstva, dovoljno je uložiti malo vremena i kafić će poslovati uspešno
Suncobrani za kafiće kao promotivan materijal
Jedan od najboljih načina za promociju poslovanje jeste da se odabere logo i prepoznatljiva boja i da se to iskoristi kao deo marketinga koji će vizuelno da istakne vaš biznis.
Suncobrani za kafiće su idealno mesto za postavljanje prepoznatljivih detalja i to najpre jer je reč o konstrukcijama koje su visoke, imaju široko platno i čine deo eksterijera pa su jasno uočljivi svim prolaznicima i ostaju u sećanju.
Novi modeli suncobrana za kafiće i ostale ugostiteljske delatnosti imaju drugačiju konstrukciju, čvršći su, a platno sastavljeno od materijala koje ne bledi na suncu i ne propada kada kisne. To znači da će vaš promotivni materijal uvek izgledati lepo i jasno istaknut, potpuno besplatno, a efikasnije nego da postoji mnogo agresivnija kampanja.
Flajeri i pamfleti koji promovišu vašu delatnost
Suncobrani za kafiće i drugi vizuelni efekti imaju odličan promotivni efekat, ali samo za posetioce lokala ili prolaznike. Ipak, da bi se za vaš biznis čulo trebalo bi raditi na suptilnom privlačenju gostiju.
Za početak je dovoljno da privučete ljude koji su u okruženju pa da vaše flajere podelite u zgradama, u prodavnicama i marketima, tamo gde dnevno dolazi veliki broj ljudi i gde će biti u prilici da se upoznaju sa biznisom.
Ponovo se u prvi plan stavlja logo i prepoznatljive boje baš kao na suncobranima za kafiće, ali se dodaju osnovne informacije o kafiću, promotivne cene i zanimljiva ponuda. Ne treba pretrpavati materijal, on treba da pruži ideju gde svratiti kada požele savršenu kafu, piće i prijatno okruženje za odmor.
Dobra usluga je najbolja reklama
Najbolji marketing je usmena pohvala zadovoljnih mušterija jer se direktnom iskustvu najviše veruje.
Ne morate imati najskuplji nameštaj, ekskluzivna pića, zastakljenu terasu…dovoljno je da je osoblje ljubazno i efikasno, da je ponuda raznovrsna, da postoji odmor napolju gde su dovoljni suncobrani za kafiće pa da svim gostima bude prijatno i odu zadovoljni.
Gosti su najveći kritičari i imaju pravo na to. U kafić ne svraćaju samo radi ispijanja pića već i zbog prijatne atmosfere i druženja. Organizacija unutar lokala treba da obezbedi privatnost i prijatan boravak, a napolju uživanje čak i kada su najveće temperature u pitanju.
Pošto se tende i nastrešnice ne mogu pomerati, suncobrani za kafiće su odličan način da se iskoristi spoljašnji prostor, a gosti zaštite od sunca, vetra i vrućine. Na ovaj način će bašta biti popunjena do zadnjeg mesta od prvih prolećnih dana pa do kasne jeseni. Gosti će stvoriti prijatne utiske i preneti ih drugim ljudima.
Svaki od ovih marketinških poteza ne zahteva veliko izdvajanje, nije agresivan i ne ometa redovno poslovanje. Svaki ugostiteljski objekat mora da ima suncobrane za kafiće, a atmosfera mora biti prijatna i ugostitelji ljubazni da bi kafić opstao u poslu. Tada se otvara prostor da i zadovoljne mušterije prenesu svoje iskustvo i pomognu da uspete u poslu. Tako posluju najuspešniji!
Srodni tekstovi:
Kupujete stan? Ove osobe bi trebalo da imate uz sebe u tom projektu
Kupovina stana je odluka života. To je ogromno ulaganje i samim tim je ogroman rizik. Nekada deluje ...
DetaljnijeIdeje za uređenje male kuhinje
Veće ne znači uvek i bolje, pogotovo kad je reč o kuhinji.Male kuhinje su često bolje za rad od veli...
DetaljnijeUmetnost pronalaska nekretnine u nestabilno vreme inflacije
Iako je nakon proglašenja pandemije bilo jasno da će ekonomska situacija da se promeni u celo...
DetaljnijeFunkcionalnost PVC stolarije
PVC stolarija postala je izuzetno popularna jer zadovoljava sve standarde građevine. Proizvodi su ek...
Detaljnije